dreaming people

har inte hunnit blogga nu i helgen, har varit fullt upptagen med min älskling ;) haha. i fredags åkte ja båten med elin jens & cornelia, vi spelade kort hela resan typ, gick jäääävligt segt men de gungade inte så mycket som tur var! min älskling mötte mig vid båten & så gick vi hem till honom, åt köp pizza & kollade på idol, JAY VANN! vet ni hur glad ja blev att jävla minnah inte vann? ush för henne PUNKT. Lördagen bestod av att vi segade halva dagen & sen tog vi oss in till haninge & gick runt lite, fick med mig ett par jeans för 89 kr, är inte de bara för billigt? haha & sen åt vi på taco bar också, kycklingrulle eller va de nu var, mums. Åkte tillbaka till nynäs vid 5 & gick förbi ica & sen hem,Tog de lugnt på kvällen , kollade tv & lite sånt där myspys. Söndag tog vi de också lugnt, vi va faktiskt hemma hela dagen, woho. gick till båten vid 7 iaf sen åkte ja båt hem med elin & cornelia & vi spelade kort, ovanligt? nej..

idag så har ja varit i skolan & haft etik & livsfrågor, för första gången idag så har ja faktiskt fattat vad kursen hamnar om så nu ska ja plugga & få en godkänt. funderar på att börja efter maten, ska skriva ett etiskt dilemma på några sidor & sen lämna in, har faktiskt några bra idéer. Kom iaf hem för en timma sen ungefär, har målat lite med isak & snart blir de mat. Makaronilåda! är de inte det bästa som finns eller? hörs senare.

ciao
har nog några bilder som kommer in sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0