jävla huvudvärk.

har så jävla ont i huvet så de inte är sant. har haft de i 4 dagar nu, de kan ju inte vara normalt? såg iallafall nyss på desperate housewives & nu kollar ja på cougar town, tror de blir sängen direkt efter, ska se om ja orkar prata med min älskling men de är knappt så ja orkar. skolan ska ja till imorgon iaf för efter skolan ska ja hem till fanny, får helt enkelt vila ut i natt så ja orkar imorgon! ska även försöka fixa så ja får va på julbordet på torsdag för ja kan inte på fredag, då tänker ja åka till min älskling & ja kan faktiskt (ja minns inte va ja skulle skriva....) skit samma. ja tänker åka till min älskling iaf PUNKT.

godnatt!


gammal bild , ja älskar er tjejer. sexig min eve.............


Kommentarer
Postat av: Eve

HAHAHAHAHAHHA OMG

2010-12-11 @ 02:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0