looking out the window, It's santa clause, and I know he won't be late.

jag är trött trött trött trött.

har varit i stan idag, åkte med pappa in till stan vid 12 & va hos mommo en stund, gick till stan "centrum" sen & gick på stan med anna, vill ni höra en rolig sak? ja var vid reno & skulle precis smsa anna att hon kunde börja gå men såklart så tar mitt comviq kompis slut så de va bara in på reno & köpa comviqkompis = 75 kr fattigare. Köpte en ring & hårspännen också så ännu mer rikare men jag har en plan, en hemlig plan! (y)

jaja! jag gick & fikade med anna på skafferiet iallafall, köpte en macka, den va svåräten ska ja säga. gick på stan till 5 sen hämtade pappa mig & så åkte vi förbi ö&b & sen hem. Har nyss varit ute vid djuren & innan dess åt ja potatis & purjolök soppa, min mamma är bäst på att laga de.

Snart börjar Bonde söker fru, spännande avsnitt ikväll, de avgörs!

hörs senare, TJA.

två bilder på anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0