'bajsUNGE' citat från neo

chacha, jag har inte bloggat på ett tag, yes i know! har bara lagt upp lite bilder men de är ju de som e roligast att titta på iaf, hur många läser texterna egentligen. kan väl berätta lite vad ja gjort den här veckan, dock är ja ganska glömsk, har glömt bort mer än hälften haha.

måndag har ja ingen aning, jobbade iaf på dagen, 10-4 tror ja.
tisdag: jobbade till 4, åkte med bussen in till stan vid 6 & såg på turnespelen med min älskling, isak, anna, neo & jonas & sen åkte vi hem.
onsdag: jadu, bra fråga.... minns inte riktigt haha. jobbade 10-4 iaf.
torsdag: jobbade till 3,. blev hämtad av pappa & linus & åkte in till stan för att fira min mormor, gick även runt i lite affärer på skarphäll med linus anna isak & neo. kul kul.
fredag (igår): jobbade till 4. åkte hem, åt tortellini med chili & paprika sås & så roberts goda tomatsås, mums de va gott. kollade lite på tv, va dock bara skit & sen gick ja & la mig.
lördag (idag): gick upp vid 10, linus skjussade mig till jobbet vid 11 ungefär, kom hem för 1½ timma sen & nu väntar jag på mat. vet inte vad som händer senare, vi får helt enkelt se. ja vill bada, men de blåser så mycket så de blir nog kallt & vattnet i västergarn va helt brunt & vattnet i poolen grönt haha. FAIL.

bloggar när ja hinner. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0