can't go a minute without your love

hemma från jobbet, ohyes I am. va bara där i 2 timmar idag för de blev världens oväder, blåst & ösregn, kulkul! fast nu har de typ slutat haha. har iaf räknat ut att ja kommer få runt 5000 dom här 2 veckorna som ja jobbar så sen blir de sthlm, wohow. nej ja ska faktiskt spara...... lite.... eller? haha. funderar på om ja ska se om de finns någon bra film & kolla på & så måste ja in & hjälpa till lite med mat & så. 13.37 nu btw. ELIT. jag saknar min älskling, även om ja bara vart borta från honom en dag men han kommer hit om två veckor tror ja, & ja kan inte va hos han när han fyller år för ja jobbar :( inte nice. men ska köpa något fint till han iaf hihi förutom att han typ redan vet vad :( hueh. måste be han att hjälpa mig ladda ner the sims 2 också så ja har något att sysselsätta mig med ikväll, va inte så bra program på tvn faktiskt & en sak till, ja ska fan bli nyttig nu. och de kommer ja aldrig hålla...

pusspuss


jag älskar honom, just a little bit to much! PERFEKT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0