what can I say

yes what can I say? har inte bloggat sen i fredags typ så hmm här ska ni få höra! skoja ,de har inte hänt så mycket roligt faktiskt men iaf.

lördag: tog de lugnt halva dagen typ & sen vid 3 kom elin & jens och hämtade oss & så åkte vi till valva & badade lite, sen när vi kom hem så åt vi tårta för mamma hade syskonträff för hon fyller år imorgon & sen åt vi paj & umgicks med släkten & så typ. sen hände de en massa skit. tina, min moster hade sina hundar där & dom kom åt kaninburen & fick tag i 2 kaniner, min kanin evisu & sen isaks kanin sötnos..... & ja ni kan ju lista ut va som hände med dom... r.i.p... & ja, jag e helt förstörd för evisu betydde jävligt mycket för mig även om han bara var en kanin... nej nu orkar ja inte prata mer om det, vidare till söndag.

söndag: hände inte så mycket på dagen men vid 4 ungefär drog vi till klinte med mamma & handlade kött & bea sås, ofc! & sen åkte jag & linus till stranden för att grilla & bada, hade faktiskt jätte mysigt med min älskling även omvi halvt misslyckades med grillen haha. åkte sen hem & såg tv & åt lite chips & så. nog om söndag, till måndag nu!

idag: vaknade runt 12, gick upp, tog de lugnt ett tag, åt lunch & sen när pappa kom så fyllde vi upp poolen & fixade lite med den, sen lagade jag mat, baconröra & så åt vi de såklart haha sen vid 6 åkte vi till stan & lämnade av min älskling vid båten :(:(:(:( buhu, saknar honom redan.. & sen åkte ja & mamma till öb & efter de ica maxi. sen åkte vi hem & ja bakade en tårta, blev precis klart med tårtbottnen & nu sitter jag & kollar på csi. nu orkar ja inte blogga mer men de kommer bilder i ett annat inlägg!

pusspusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0