all I ever wanted

jag älskar min linus cederlund!

följde med min älskling till centrum förut, eller ja vi gick dit & så gick vi i några affärer, ja köpte läppsyl men inte lotion som ja skulle haft haha. sen vid 3 drog linus på möte & ja gick  & mötte upp elin & vi gick till nixta badet & satt där & sola en stund sen vid 4 gick ja hem till linus igen, åt pannkakor & sen myste vi lite. vid halv 7 ungefär kom jens & elin hit & sen drog linus & jens på fotbollsmatch & jag och elin satt kvar hos linus & spelade lite med småbarnen & sen gick vi en promenad ner till konsum & sen hamnen. kom nyss tillbaka allihop, nu ska ja kolla greys anatomy & senare blir de väl film & mys i guess. har fotat massor av bilder men har inte med mig mobilsladden, dum som ja är.

kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0