I can't go a minute without your love

lena - satellite, låten gör mig glad helt enkelt!

nu måste ja blogga snabbt, tv klockan 9! idag så har ja vart i skolan, vi typ städade i köket hela dagen & de sög. men de va ju ingen nyhet precis. åkte bussen efter skolan till stan för att va me jossan, gick runt på stan med henne till halv 7, hon köpte en massa men ja köpte inte ett skit, förutom att vi gick på max men ja måste liksom spara pengar :( hueh. jaja. sen tog vi bussen hem till mig halv 7, drog till västergarn & fotade en massa sexiga bilder (som kommer upp på bloggen när jossan kommit hem & skickat dom) & sen tog hon bussen hem 20.17 så ja kom nyss hem. snart blir de desperate housewives & sen cougar town så nu måste ja in på petville jävligt snabbt!

ciao

ps. jag älskar min kines, hon är bäst helt enkelt


Kommentarer
Postat av: linus

Jag är väl bäst älskling Jag älskar dig mest

2010-06-01 @ 21:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0