I'm the worlds greatest

heeeeej. kom hem för ungefär en timma sen, har varit i skolan idag som ni redan vet men iaf. vi gjorde inte så mycket i skolan, typ pyntade två klassrum inför studenten imorgon & sen fick ja & fanny fixa frukost buffén till imorgon. fick reda på mina betyg också, godkänt i allt utom matte & så vg i engelska, ja e besviken faktiskt, en som aldrig är där fick vg & en som ja gör minst lika mycket som fick MVG i varm&kallkök???? ska fan prata med anders imorgon, PUNKT. iaf så åkte jag till stan efter skolan med halv 2 bussen & mötte upp anna i stan vid 2, vi gick runt lite på stan & köpte en glass & sen begav vi oss ner till tandläkaren för ja skulle fixa en sak, fick en ny tid den 29 juni (reminder till mig själv) sen så ringde pappa vid 4 ungefär & hämtade upp mig & anna, skjussade hem anna & sen åkte hem. har precis ätit mat som ja lagade, typ som en röra med paprika/chili cream fresh, bacon & pasta, supergott. robert håller på med en tomatsås också som ja måste gå ut & smaka på , luktar så jävla gott haha! fan vilket långt inlägg!

puss


you guys make me HAPPY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0