vintervintervinter

fan va ja e trött på den här jävla vintern, den har varit här i typ 2 månader & vägrar försvinna? nu när de börjat töa så bra så började det snöa igen, varför kan den inte försvinna så ja kan köra moppe till västergarn så ja kan åka den där jävla bussen när ja vill utan att någon behöver skjussa mig dit? ja jag är uttråkad & vill umgås med mina vänner, är de okej eller???? nej men ärligt, ja vill slippa gå upp 8 på morgonen & ta bussen 08.50, de är inte så roligt som de låter.

 ja tror ja lyckats övertala anna om att gå på stan med mig imorgon föresten så får väl gå & lägga mig ganska snart, bloggar kanske innan ja somnar.

tjingeling tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0