hemma på gotland igen.

elins data är totaly crazy, den bara stängdes av, weird... sen när ja skulle gå iväg & fråga henne va som va felet så startades den igen??? spooky. kom nyss hem till elin iaf, hon duschar just nu så ja sitter vid datan & väntar på henne. hela hennes hus är läskigt, hatar de, ush. idag har vi inte gjort så mycket, eller jo, segat halva dagen & vid 5 va de barnkalas så vi åt taco & sjöng lite sing star, de va livfullt, massa skrikande barn men ändå kul! imorgon ska ja nog ta halv 1 bussen hem till SANDA för ingen ville hämta mig inatt... stackars mig. jag är hungrig så vi ska väl fixa något att äta. btw. båtturen va seeeeeeeeeeeeeeg, skönt att va hemma föresten, fast ja saknar redan min älskling. l o v e.

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0