I just love u to much

tjatja, har inte bloggat på ett tag så tänkte skriva lite vad ja gjort dom senaste dagarna.

i torsdags sov jag & fanny hos sabatini, åt god mat & mötte eve vid båten vid halv 1 på natten, va jätte skönt att se henne, har verkligen saknat henne.

igår gick vi till skolan som vanligt & efter skolan gick ja & tini hem till henne & städade lite sen kom mamma & körde mig till båten till min älskling. på kvällen va de fest, jätte kul! kanske lägger upp lite bilder senare, kom väl hem vid 1 ungefär & gick & la oss.

idag då, vaknade runt 11 & har precis ätit äggmacka, min älskling e trött så han ligger i sängen just nu, idag funderar vi på att dra in till stan & kolla bio, får se hur de blir, ja ska iaf äta pizza idag PUNKT.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0