one last breath

dagen! vaknade vid 10 ungefär, gick till LIDL & blev hämtade av mamma, fick reda på att min syster kört in i en grävmaskin & hamnat på sjukhus men allt gick ändå helt okej, fick röntga knät eller något sånt men hon åker till ullared imorgon ändå! åkte iaf till skärholmen med min älskling & min mamma & gick runt lite i affärer, köpte ett par nya jeans leggings, väldigt behövligt! åkte sen till ikea & fick lite smått & gott & efter de blev de södertälje & så hämtade vi en hästtransport, WOHO! & så kom vi tillbaka vid 6 ungefär, har fikat & nyss följde ja mamma till båten, hon hittar inte i nynäs, u know. nu är iaf min älskling på fotbollsträning så ja sitter här & kollar på tv.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0