bad decisions , once or twice.

Gårdagen - Jobbade förmiddag & begav mig till stan efteråt, köpte en skjorta & ett par byxor men bestämde mig sen när jag kom hem för att byxorna verkligen inte satt bra. Så dom fick lämnas tillbaka idag, ska istället hitta några såna som jag köpte från hm för ett tag sen, om dom finns kvar! På kvällen blev det iallafall personalfest, åkte till kronis & så fick jag & elin skjuts in av helena till 7. Det var väldigt trevligt faktiskt, tog några drinkar , åt helt okej mat som egentligen bara kändes som tilltugg & småpratade en väldig massa. Begav mig tyvärr hemåt redan vid 10 då senare bussen gick halv 1, kände lite för sent eftersom de förmodligen slutade vid 11 någongång. Blev inte så långvarigt.

Idag har jag en L E D I G dag & gud va skönt de är. Har varit i stan & fixat lite små ärenden bl.a lämnat tillbaka byxorna. Ska äta lite lunch (ägg) & sen får vi besök av några släktingar. Kanske åker in till stan och äter mat eller fikar med jessica ikväll, får se helt enkelt vad dagen bjuder på.

PUSS fina ni.

BTW. SNART DRAR JAG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0