waynes coffee

den här dagen har verkligen gått undan. Jobbade från 7.30 till 13.00, åkte hem & tog en sallad till lunch & sen vidare med bussen till stan. Träffade upp fanny i stan & gick med henne när hon skulle äta, blev etagen! Velade runt på stan & funderade på om ja skulle köpa jeansen, skjortan & linnet men just nu är linnet helt uteslutet. Tog även en snabbfika på waynes coffee med smoothie. tog bussen hem vid 17.40 & nu sitter jag & kollar på supersize vs. superskinny. Lägger mig nog lite tidigare idag, är extremt trött.

Imorgon ska jag jobba samma tid som idag & sen beger jag mig till stan en snabbis för att köpa skjortan & möjligtvis jeansen men måste egentligen köpa någon ny bh men får se vilket jag köper. På kvällen blir det som sagt personalfest så drar hemifrån vid halv 6 ungefär!

PUSS

Resan är btw bokad! Åker på måndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0