we could have had it all

hejhopp! kom hem från jobbet för en timma sen så sitter bara & tar de lugnt nu. Har ätit lite mat och kollat upp buss & tåg mellan oskarshamn - växjö - stockholm - nynäshamn eftersom ja snart beger mig ut i sverige i 10 dagar, 8 dagar ungefär , de ska bli skönt! Idag innan jobbet så var jag & min älskling inne i stan och gick på donken med neo & isak & sen vidare på stan en stund. började jobba vid 2 idag pga lite saker som hänt.
Ska snart kolla på csi NY & sen sova. Imorgon blir det jobba & sen stan med fanny. Har lite grejer som händer i veckan!¨

Imorgon - jobba 7.30-13.00 Stan med fanny, köpa ny skjorta, linne & ett par jeans (om jag vågar slösa mera pengar) & boka båt + bussar! 
Onsdag - Jobba 7.30-13.00, personalfest klockan 7!
Torsdag - LEDIG , stan med Jessica & lunch på etage.
Fredag - Jobba 7.30-13.00, bio (bilar2, 3D) med isak & Neo.
Lördag - Jobba 13.00-18-30
Söndag - Jobba 7.30-13.00

PUSS. bilder kommer senare om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0