do you ever feel like a plastic bag , drifting throught the wind, wanting to start again?

hur jävla kul är det när 5 av 12 bangar på middag hemma hos mig imorgon? har handlat mat för 10-12 pers för 600 kr & sen bangar alla, en ska på match, en ska jobba, en har inte pengar, en ska va barnvakt & en mår dåligt, A MEN PERFEKT. hallå ja har fyllt 18 , what's the problem? irriterande & meningslöst är vad ja har & säga.

IDAG så har ja iallafall vart i skolan, har haft musik hela veckan som vanligt. Sjungit lite falskt eftersom ja e förkyld som en gris & hostar. jätte roligt. Slutade halv 3, åkte med mamma hem & har ätit mat, matat djuren & STÄDAT stugan, helt otroligt.
Har kommit på att ja ska göra om i stugan i sommar, ska måla väggarna mörkgrå, köpa ny garderob eftersom min är sne som en banan & sen ska ja måla dörrkanten & fönsterkanten vita eller ljusgrå, har inte bestämt mig riktigt ännu men så ska de bli. FAKTISKT.

Just nu sitter ja & kollar på V.Ä.N.N.E.R men snart blir de "en plats på landet" med mamma & pappa. eller de börjar faktiskt nu såg ja. Ska se om ja hittar några bilder & ladda upp i något annat inlägg, alltid roligt med bilder.

Imorgon är de som sagt middag hos mig men ja skriver nog om de imorgon bitti om ja har lust eller på kvällen om ja hinner, vem vet?

nu ska ja ladda ner filmer inför imorgon!
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0