The rest is still unwritten

sitter i skolan & väntar på faaaannnyyyyyy. har jätte tråkigt men de är väl inte så konstigt.

Dom senaste dagarna har ja umgåtts med min pojkvän, isak fyllde år den 19 januari så vi har firat honom, mer konstigt än så är det inte. Han fyllde btw 11 & ja har lite bilder från hans födelsedag som kommer upp någon dag, har varit på stan litegrann också, både i förrgår & igår, har köpt en klänning att ha på min middag som ja ska ha den 4 februari & sen har ja köpt en halsduk också, vem tackar nej till en billig halsduk? har väl tusen styck nu men iallafall.

Idag ska de väl sjungas chansar jag, men de är kulkul, slutar halv 3 idag men bussen går halv 2 så de blir lite svårt men ja får helt enkelt ta min buss vid halv 2, faktiskt. Ska hem & mysa med min pojkvän, kolla film & så, mysmys.

& juste, ja är bäst, har listat ut en jävla massa saker med min kamera så ja har väl 100 provbilder på kameran, de får ni se någongång,kanske.

PUSS


ja ska nog gå igenom alla gamla bilder på min blogg, lägga upp gamla bilder är alltid kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0