fly on the wings of love

hej hopp! har så mycket överskottsenergi även fast jag är trött och huvudet värker. Jag ligger i soffan och kollar på criminal minds, har nyss ätit en knäckis & druckit världens godaste flädersaft (hemmagjord!!!!)

den här dagen började tidigt med uppstigning vid halv 7, jobbade från halv 8 till 1 & begav mig sen in till stan för att träffa fanny, de blev mycket kollande i affärer , köp av pilotbrillor, orange nagellack & en väska & innan de blev det en fika medans fanny åt lunch.

Gårdagen spenderades på jobbet 10-16, stannade kvar lite längre & pratade med elin och sen begav jag mig hemåt. Åt buuurger & sen målade jag halva stallet vitt, IGEN.

Idag blev de dock inte någon målning , jag är fööööör trött. Ska kolla klart på criminal minds, in & få isak i säng & sen lägga mig i stugan & läsa lite grann, 20sidor kvar på ASYL & sen blir det MIAS HEMLIGHET.

PUSS
ÅHHH juste! ska det vara så svårt att komma på vad man ska köpa i födelsedagspresent till sin pojkvän??? svar ja. Får lite ångest då jag inte kan bestämma mig, ska antingen beställa en sak eller åka in till stan & om ja ska beställa så måste ja ju göra de senast imorgon! blir galen. & ännu en sak, har bilder på g. Orkar bara inte ladda in dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0