måndag tisdag onsdag torsdag

Måndags: Jobbade till klockan 1, åkte till stan med pappa & min älskling för att pappa skulle köpa present till mamma & fixa massa smått & för att min älskling skulle på teorikurs klockan 5. Åkte in till stan på kvällen, tog en sallad på donken & åkte hem igen, full & försenad buss kan man lugnt säga.

Tisdags: Jobbade till 1, tog bussen in till stan vid halv 2 för stan med min älskling, köpte present till min mamma (dessert-skålar) & även present till lara (barbie med massa tillbehör & klänningar). Åt lunch på pastavagnen & kollade runt lite på stan men lyckades inte få med mig något till mig själv, som vanligt då. Tog en cykel tur med hundarna till vgarn & badade igår också. mys.

Idag: GRATTIS MAMMA! för hon fyller år idag. Dagen har bjudit på lite svid & massa glatt! Tårtätning, bakning, firande, bus (en skylt som vi satte ut på vägen där det stod "tuta. inga-lill fyller år!" men mamma blev inte så glad & tog bort den :( har ätit mammas supergoda sallad & sen bara gjort lite smått & gott.

Imorgon: Blir det stan, ovanligt va? ska hämta ut min & älsklings ringar & se om ja hittar något snyggt.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0