million miles away

gårdagen: jobbade halv 8 - 1, stannade kvar & åt lunch och begav mig hemåt efter de. Hade en lugn eftermiddag med god mat och så var vi och handlade lite inför idag. Åkte bort till kronis vid halv 7 & sällskapade med elin hem till henne för ett iskallt dopp i havet & popcorn med film. Var väl hemma där vid halv 11 tror ja.

Idag vaknade ja tidigt många gånger då vi haft världens oväder. Tyckte synd om min häst men mamma hade redan flyttat honom till hagen med utestallet så behövde inte oroa mig. Åkte till jobbet vid 8 men det visade sig att banan var stängd tills klockan 12 så ja slapp jobba, skönt. Sitter just nu i soffan & kollar något barnprogram med neo. Senare ska vi in till min mormor för hon fyller år idag så grattis mommo! sen är jag & robert hemma själva ikväll , ska göra hedvig soppa & grönsaker med dipp senare ikväll med film.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0