we can make it.

kom hem från jobbet för 2 timmar sen & dagen på jobbet har gått hyffsat snabbt, åt lite lunch när jag kom hem & nu kollar ja på jims värld. ska snart börja laga mat & ska laga kycklingpaj som nog är bland det bästa jag vet, gudomligt gott faktiskt.

ikväll ska ja ta mig mycket tid till min häst & pyssla om honom, kanske blir en kort sväng eller något i skogen men vädret är så tråkigt. Ska börja anstränga mig mer för mirakel, känner att jag inte anstränger mig tillräckligt men det är svårt när man har jobb+vänner+pojkvän & en häst som de är kämpigt att rida ut på själv med men vi fixar de, i know we can!
PUSS

har jag btw sagt att ja köpt nytt träns & grimma till min pålle? bild kommer =)


mys i pojkvännens t-shirt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0