.

nästan 4 dagar sen jag bloggade men lite smått & gott om vad jag gjort då.

I fredags var jag först i skolan & sen kollade ja på studenten med Mint. Hämtade min bebis vid båten vid halv 3 & sen gick vi på stan en stund , fick med mig ett flätat skärp hem!
I lördags så jobbade jag från 9-4, lagade super god mat (hedvigsoppa) & hade en jätte mysig fortsättning på dagen.
Igår så vaknade vi vid 12 ungefär, vi åkte till standen och tog med lite fika och stannade där några timmar. Hade de mysigt på kvällen och kollade på film, red riding hood, bra film faktiskt.
Idag så har ja vart i skolan och pyntat inför studenten. Slutade vid 2 och blev hämtad av mamma och så åkte vi hem, va barnvakt för neo en liten stund och sen har vi bara tagit de lugnt resten av kvällen. Just nu kollar vi på csi & nu ska vi äta knäckis.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0