chasing liberty

gårdagen blev stressig på kvällen innan ja skulle med bussen , hittade inget att ha på mig så min syster fick skjutsa mig så ja skulle hinna med bussen. Träffade Mikaela på bussen & gick till Etage med henne, senare kom jessica & anna & då tog vi några cider, snackade & hade kul helt enkelt, var väl hemma vid halv 1 ungefär eftersom de inte gick någon senare buss tyvärr.

Den här dagen har spenderats med min syster & hennes barn inne i stan, gått runt i affärer, köpt gitarr till neo & skateboard till isak. Åt jätte goda "stjärnor" på donken, trodde då aldrig att de skulle vara så gott. Kom hem vid 4 ungefär & har nyss ätit mat. Nu ska ja försöka ladda ner filmer till mobilen medans ja kollar på film på 5an, chasing liberty.

BTW, bilder från igår kommer när jessica lagt in dom på datan.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0