To be with you

Fredag: Jobbade fram tills klockan 3, mötte sedan upp elin & anna & gick på stan med dem. Pappa hämtade mig vid halv 5 & så åkte vi ut till min bror för hans son fyllde år. 3 år blev han så grattis Andy i efterskott! åkte hem igen vid 6 och sen vidare till stan vid 7. Gick på Etage med Jessica & några till vid 9 ungefär & sen vid 11 gick jag ner till båten och hämtade min älskling. Åkte hem med bussen vid 12 & sen vidare med moppen från vgarn till sanda!

Lördag: Gick upp vid 10 ungefär & åt frukost. Gick med mamma ner i skogen & grillade med hundarna, nisse & pappa. Åkte till klinte en sväng & köpte lite gott & sen gottade vi oss på kvällen till filmen collage road trip som gick på tv.

Söndag: Vaknade vid 11 idag. Tog de lugnt för det mesta hela dagen, åt våfflor & lite sånt där. Just nu ligger vi i soffan & kollar på 2½ män & snart ska vi väl ut i stugan tror ja.

Imorgon åker min älskling hem :( ja ska jobba men möter upp honom innan båten så ska vi gå på stan en stund.

CIAO
BTW, FICK EN JÄTTE SÖT BOKSTAVSPRYDNAD AV MIN ÄLSKLING, bild kmr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0