And so the lion fell in love with the lamb

Torsdags: Min älskling kom hit, ja hämtade upp Neo på dagis med cykel & sen kom min älskling vid halv 5 ungefär, åt varma mackor & tog de lugnt på kvällen, kollade bl.a på criminal minds. & vi var även ute & sprang på kvällen.

Fredags: Jag var i skolan, var hemma vid halv 4 ungefär, åt tacogratäng till middag & tog de lugnt & myste på kvällen.

Lördags: Jag jobbade på dagen från halv 9 - 4, åkte hem & bytte om & sen begav vi oss till stan för en jätte mysig middag på etage med massa mys & lite promenad efteråt, var hemma ganska tidigt & fastnade framför jurassic park. (bilder kommer när ja orkar lägga in dem)

Igår: Var ute & red igår men de blev bara en kort sväng, tog dock lite snygga kort & så gjorde ja en jävla jobbig läxa också som tog halva dagen...

Idag har ja varit i skolan, hade svenska hela dagen, inte okej såklart. Kom hem vid halv 4 ungefär & pussade lite på min älskling, han har klippt gräsmattan idag, dukti pojke. Har matat djuren & lite sånt där, duschade nyss & nu kollar vi på CSI.

PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0