Jag var där när du sa föralltid och varenda sekund

dagen började med frukost & sedan skola med öppen restaurang för folk på skolan & släktingar. jag slutade vid halv 3 & tog mig med bussen till västergarn för att sen övningsköra & hämta neo på dagis. Somnade på soffan i en halvtimme ungefär, är rätt så trött, lite konstigt faktiskt eftersom ja sover ungefär lika länge varje dag. Har iallafall ätit plättor & ridit ut en sväng med mamma nu på kvällen & nu kollar ja på criminal minds. Ska börja packa inför trippen till min älskling över helgen & sen ska ja hitta lite ny musik till mobilen, har en väldig massa att göra på båten kan ja lugnt säga, bra musik, matteläxor & serveringsläxor, woho.
Vet inte hur mycket ja kommer blogga nu i helgen men tar mig nog in på bloggen några gånger iallafall & så har ja ju självklart kameran med mig.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0