under the coconut tree we stay, watching the leafs turn into gray

Dålig uppdatering dom senaste 3 dagarna men har haft fullt upp. Torsdagen bestod av skola & teorilektion & resten av kvällen bara lugn. Igår var jag i skolan till lunch & hade projektarbete men fick sluta tidigare så jag & fanny begav oss hem till mig. Fixade oss runt 5 någongång & åkte med bussen in till stan vid 6. Åt mat på Munken, Ala carte (?) & vi blev totalt 7 st, hade jätte trevligt & fotade en massa, drog sen vidare till hamnplan 5 också & drog därifrån runt halv 1 någongång. Idag åkte jag med bussen från stan vid halv 11 men blev försenad då busschauffören inte var smart nog att ringa efter förstärkningsbuss förens för sent helt enkelt. Åkte till klinte marknad med Josefin & hennes kille + barn & mötte sen upp mamma & pappa. Köpte Thaimat som frukost/lunch & drog hem. Åkte tillbaka till marknaden lite senare med syster + barn & fotade även lite där. Kom nyss hem & funderar på vad vi ska äta ikväll, har fortfarande thaimat kvar dock.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0