with every piece of me

har tydligen glömt att blogga idag, skulle gjort de förut men det blev aldrig av.

Har iallafall varit i skolan idag & haft religion med bl.a besök av Jehovas vittnen. Hade väldigt mycket fördomar om dem men det var inte så farligt som jag trodde, faktiskt! Åt lunch med tjejerna på restaurang donner så de inte var något starkt rekomenderat i skolan idag så vi tog en promenad & gjorde oss mätta på kebab!

Väl hemma vid 3, efter att blivit hämtad av pappa så hände det inte så speciellt mycket. Lagade mat till Neo & Isak som skulle iväg till crossbanan & sen gjorde jag & mamma varma mackor. Har haft lite mys med min häst idag & sen bara tagit de lugnt under kvällen med idol som en av anledningarna.

Imorgon är jag ledig & hade planer som sprack men de va inget som förvåna mig. Ska istället umgås med min mamma & kanske plugga lite körkort, vem vet.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0