woop woop

Först & främst så vill jag bara säga att jag TOTAL dissar min telefon, köp för i helvete aldrig en sony ericson x10 mini pro. de skulle bli ditt värsta inköp någonsin. tur att jag inte betalat för min haha.

Dagen har bjudit på en massa skoj, fotokurs hela dagen i skolan, väldigt slappt faktiskt. Till stan & byta skorna, tänkte faktiskt ge dom en chans till & efter det, KÖRLEKTION. gick jätte bra & läraren tyckte jag var bra på att backa & parkera som ja faktiskt aldrig gjort innan!
Ikväll blir det IDOL & efter det Svenska Hollywood fruar.

Denna vecka kommer bjuda på en hel del saker.
Imorgon - Skola & sen stan med Mint!
Onsdag - ev. skola (matte), stan med elin(!), köpa ny mobil, WOOP WOOP! & sen körlektion. På onsdag åker även mamma & pappa till RHODOS!
Torsdag - Skola sen umgås med elin som sover över!
Fredag - Skola & sen på natten kommer mitt hjärta hit, saknar honom en aning väldigt jätte mycket. ♥

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0