bravo

känns inte som att ja har varit hemma på flera veckor, bloggade sist för 3 dagar sen så here we go!

I torsdags hade ja tänkt blogga men ett viss blogg.se hade ingen inloggnings "knapp" så de va väldigt omöjligt. Åkte till stan på fredag morgonen, gick på stan med mamma en stund & sen med fanny. Jag & fanny tog bussen ut till klinte för att jobba på julbord, var i köket den dagen men hade jätte kul i alla fall. På kvällen blev vi hämtade av min moster Tina & så åkte vi hem till henne, tog de lite lugnt & så. Fick skjuss tillbaka till hotellet (där vi hade julbord) umgicks lite med resten av folket men de hände inte så mycket så vi gick tillbaka till tina, 2KM! yey. Åt en väldig massa mackor när vi kom tillbaka till Tina & sen gick vi & la oss.

Lördagen. Vi gick upp vid 9, åt frukost & lite sånt där, fixade oss & en skjussade Kjell oss till hotellet. Var i serveringen då & hade faktiskt jätte kul men serverade bara dricka & plockade tallrikar eftersom det var julbord så de var lite mindre kul. Mamma hämtade oss i slite vid halv 10, julia & fanny åkte med hem till mig & sen blev dom hämtade av fannys mamma & åkte sedan vidare. Jag tog en macka när dom åkt & sen gick ja ut i stugan & pratade med min älskling som ja knappt hunnit prata med i helgen.

Kände att de blev ett lite långt inlägg men nu fortsätter jag! Vaknade idag vid halv 11, har ganska mycket att göra , just nu äter ja frukost men måste ännu tvätta, städa lite smått i stugan, ut & rida (tror ja) & duscha. + göra en läxa inför imorgon, ja de blir kul.

bloggar när ja hinner!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0