its not unusual to be loved by anyone

linus internet pajja igår så har inte kunnat blogga men nu sitter ja vid linus systers killes data (komplicerat de lät haha) & tänkte iaf skriva lite. igår hände inte så mycket, chilldag då också! men idag har vi iaf vart vid monika & tatuerat oss, eller inte jag men linus, simon & jens iaf. va där från 12-3 typ & sen gick vi med jens & simon till ph & dom åt & sen gick vi till ica & sen fick vi skjuss hem därifrån av simons pappa för de började ösregna, woho. nu är linus och spelar poker med några kompisar, kände att de inte riktigt va min grej så ja stannade. nu ska ja nog sätta mig & kolla på tv tills min älskling kommer hem.
puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Haha tack! Fast är fortfarande inte helt nöjd :)

2010-08-21 @ 20:39:08
URL: http://jostlund.blogg.se/
Postat av: zandy

okeej, nej inget ska sova hos en kompis :)

2010-08-21 @ 20:40:53
URL: http://zandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0