DAG 01 - presentera mig själv

Tråkigt att presentera sig själv men drar väl en liten del av mitt liv då. Jag heter Lisa Andersson, föddes den 26 januari 1993. Var svårt sjuk i 3 års åldern men överlevde, inget ja har lust att prata om. Har flyttat ganska mycket runt om gotland tänkte ja säga men inte så jätte mycket, bor iaf i Sanda nu. Går andra året på donnergymnasiet ,. hotell & restaurang. har världens bästa pojkvän som heter linus. han är kärlek & har världens bästa vänner också. Några av dom närmsta är väl Josefin, Anna, Eve & Elin men de var bara några av många. Bor i Sanda som sagt med min familj & alla våra djur. Min familj som bor hemma just nu är jag, mamma & pappa. Min syster bor i huset intill med sina två barn & sen har ja även två bröder som inte bor hemma, ena har egen familj i vall & den andra går på hemse högskolan. Har en massa djur på gården bl.a världens bästa häst Mirakel, 2 till hästar, 2 hundar, 3 katter, 6 höns (1tupp & 1 kyckling, resten hönor hehe), 4 lamm & 5 råttor + alla äckliga möss & råttor i stallet haha. De var bara en del av mitt liv men nu räcker de.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0