try sleeping with a broken heart.

undra varför ja inte berättar? de är precis vad du förtjänar, du är en fitta, ett svin, du förtjänar inte ens henne. Du ljuger & säger att saker som är sant inte är sant? du säger till mitt ex att ja bara hittar på & att de inte är sant? kom igen, varför kan du inte ens stå för vad du gjort? de är väl inte så jävla svårt, ja är varken rädd för dig eller för henne så ja funderar på att berätta det, utan att säga det till dig, hur kan du vara rädd för henne, snälla va är felet? du säger att du gillar mig & att du skulle ställa upp för mig i sånna här tillfällen, fan heller, du bara försvinner hela tiden. Ska du ljuga dig igenom livet eller? förstår inte hur du ens kan ha vänner, förstår inte hur din släkt ens gillar dig, du bara ljuger ljuger & ljuger, fy fan. Förstår inte hur ja kunde bli kär i dig, olyckligt kär. du har sårat mig. im movin' on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0