I'm so lucky

skönt att vara hemma, faktiskt. åkte hemifrån elin idag vid 1 ungefär, min syster hämtade upp mig i sin nya bil, en grå toyota, mycket bättre än hennes gula (som däremot är total förstörd) ! åkte iallafall med henne till stan för att handla lite, åkte förbi willys & sen åkte vi förbi mommo en stund & sen apoteket & efter de blev de hemfärd. har fixat lite smått sen ja kom hem, fixat med tvätten, plockat upp lite & ätit mat. nu tänkte ja ta de lite lugnt bara. ska upp & sätta mig vid skrivaren & skriva ut några bilder till mina nya fotoramar, funderar på någon till dom gamla ja har, sen ska de bankas upp på väggen! bloggar senare ikväll, när ja hinner.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0