ljusen e tända för dom som har lämnat

får bli lite speed bloggning nu , got some things 2 tell. har åkt båt som sagt, skönt att vara hemma men skönare blir de på tisdag när min älskling kommer! han kunde inte följa med idag för han ska på något jävla möte imorgon..... iaf så satt ja brevid några jävla pratkvarnar på båten, dom höll aldrig tyst, alltid någon av dom som pratade & de va inte bara ja som störde mig på dom.. såg en bra film på båten iaf, the joneses eller något sånt hette den. nu är ja hemma iaf & de första pappa säger är "vi har köpt en ny soffa" ovanligt tänkte jag... & så ser man en jätte fin & stor hörnsoffa framför sig, men icke, en ful grön jävla soffa med träkanter??!?!?! whats happening? tror ja dör, så ful va den. va har flugit i mina föräldrar egentligen? nej nu blir de sova. jag e trött! bonzo åkte med i bilen & hämta mig föresten, fan va rädd ja blev när ja såg honom, va inte direkt beredd på att ha honom i den bilen haha.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0