när det måste bli bra.

Har inte hunnit blogga sen i måndags men har inte haft lust & även inte haft tid.
Va i skolan i tisdags & hade meningslösa lektioner, åkte hem efter skolan & kollade upp mirakel som inte var halt, som tur var! skönt. Åkte med bussen halv 6 hem till fanny & red sedan ut i skogen på deras lånade häst chiquita (Stavning?) Sov över där & var ledig på onsdagen, tog de hyffsat lugnt på förmiddagen & red ut 2 ggr senare på dagen & sen begav vi oss hemåt till mig för att rida ännu en gång, jag på mirakel till en början & fanny på zmykka men det var så mycket mygg så vi begav oss hemåt ganska fort.

Idag har ja vart i skolan med ännu mer meningslösa lektioner. men vad ska man göra? åkte in till stan & hämtade mitt pass efter skolan & sen har jag bara tagit de lugnt hemma. Bara flyttat in min nya säng i stugan!

hörs imorgon för imorgon kommer mitt hjärta hit!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0