-

Lördag: Gick upp tidigt & åkte in till stan för att hämta världens bästa & sen bege oss vidare till crossbanan på tippen för isak skulle tävla, det började med att tävlingen blev uppskjuten med 4 timmar och uppå de så skadade sig isak på träningen & blev påkörd så vi fick bege oss till sjukhuset men han fick åka hem igen bara en timme senare så det var rätt så lindriga skador. Avslutade dagen med pizza från gråbos kvarterskrog & mys med grönsaker+dip+älskling på kvällen.

Söndag: Tog det lugnt halva dagen & tog en buss in till stan vid 4 ungefär, åt kvällsmat på taverna som inte va så jätte höjdare med maten, det var inget speciellt med den helt enkelt. Gick sen på bio med min älskling & kollade på harry potter & dödsrelikerna del 2 & så var vi väl hemma runt 11 på kvällen.

Måndag: vaknade tidigt & begav mig till dahrves med min älskling & köpte endast inpregneringsmedel (stavning?????) & sen blev det jobb klockan 1 & efter det bara en lugn kväll med criminalminds & lite smått och gott.

Idag: Vaknade vid 9 ungefär, åkte till stranden med min älskling & sen började ja jobba vid 1. Kom hem vid 7 ungefär & åt chiliconcarne!!! gott. & sen har jag vart ute & åkt lite med min älskling ikväll som övningskört lite. Sitter just nu & kollar på någon film på 6an som är helt okej btw & så funderar jag på om jag orkar lägga upp bilder.

PUSS








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0