welcome reality

gårdagen var en bra dag, fick hälsa på Musse som jag möjligtvis tar hem i vår & börjar träna med, var med världens bästa älskling & mamma på slite marknad & bara njöt av den enda lediga dagen den här veckan. Fotade lite också men inte så mycket. Bara hade det jätte mysigt på kvällen & åt chilinötter & grönsaker + dipp men det smakade inte så mycket då jag är förkyld. skulle kunna äta vad som helst, känner ju inget. Vaknade flera gånger under natten pga åskvädret, snacka om läskigt!!

Idag har jag jobbat, upp tidigt & jobba till halv 4. Ätit hedvigsoppa by min bror till kvällsmat & nu sitter jag bara & tar de lugnt. Är sugen på nya skor & kläder så ska in på lite hemsidor & kolla läget. tänkte att jag lägger upp bilder på sakerna sen, om jag hittar några! Väntar på min älskling nu iallafall som är ute & övningskör med pappa men dom kommer nog hem snart.

puss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0