All alone, smoking his last cigarette, she said where've been, he said ask anything.. Were where you when everything was falling apart, all my days I spent by the telephone, never ending, all I needed was a call, that never came.

Fredag: Skola & Stelor, hade först nästan inga gäster & sen helt fullt. Kul som vanligt! Körde bil in till jobbet & började vid 4, lämnade av Tini & Jossan först. Jobbade till 11 ungefär & körde hem för att sova.

Lördag: Var hemma på förmiddagen & åkte till stan framåt 2, hämtade täcken & övriga saker jag haft hos min morbror & sen hämtade jag upp Tara vid kometen. Åkte till jobbet vid 4 & åt lite kvällsmat innan vi började! Slutade vid 12 ungefär, hämtade upp Elin & åkte hem för att ha lördagsmys med film (på tvn) & lite dipp.

Söndag: Skjutsade Elin till bussen & sen hem för att göra mig i ordning & fodra fåren. Åkte till klinte med Neo & Robert & hämtade upp Tini, glömde dock tank kortet hemma & fick köra tillbaka men sen till Hemse för att lämna av Robert, möta upp Fanny, handla kvällsmat & åka vidare hem till Fanny!
Tog de lugnt lite grann & gjorde sen Taco, hann inte så mycket mer innan vi drog hem till mig & nu sitter vi här framför tvn & Fanny är helt fascinerad av Fråga Olle Dokumentären (fick inte skriva så men gör de ändå... =) ) ska lägga oss snart väl.

Imorgon är de skola & sen får vi se vad resten av dagen bjuder på!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0