Lay it on me

Har varit två långa dagar som sjukling men allting är så mycket bättre nu. Vaknade upp i morse & var yr så kände att skolan inte ens va något val. Sov ut istället, till halv 12. Åt frukostbullar till frukost & tog de allmänt lugnt. Bakade även en sockerkaka med min älskling, den blev torr, men god ändå faktiskt. Lämnade hjärtat mitt vid bussen vid halv 4 & begav mig sen hemåt för att laga mat & sen mata djuren. Kollar just nu på desperate housewives, eller ska iallafall lägga ifrån mig datan och kolla på det nu. Sista avsnittet tydligen, redan?

imorgon blir det skola för att ha matte sen möjligtvis vidare till stelor om jag hinner & efter det stan med josefine, ska handla de sista julklapparna & inslagspapper, har mycket att slå in.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0