long time, no seen

Fredag: Projekt på stelor & mycket att göra, blev fullbokat & kanon kul. Åkte till stan efter Stelor & förberedde mig inför julbordet på Etage. Det var lagom mycket att göra, slutade runt 12 & åkte hem till börje för att sova.

Lördag: Tog de lugnt på dagen, åkte till el giganten & köpte ett usb minne & pluggade som en dåre inför körkortet. Började jobba vid 4 & slutade vid halv 2, kort & gott sagt: mycket att göra. Var helt död efteråt & somnade nog direkt.

Söndag: Mamma, Pappa, Budda & Neo kom till stan & jag övningskörde med Mamma & Neo inne i stan, tränade lite fickparkering & sådant. Var en sväng förbi mormor & farmor också & fikade. Väl hemma blev det fläskfilé, klyftpotatis & chilibea, riktigt gott. Pluggade även den här dagen inför körkortsprovet.

Måndag: Gjorde uppskrivningen på trafikverket & klarade det, fick 56/65 & man skulle ha 52 för godkänt! Nu är de bara körningen kvar men den avslöjar jag inte när den är. Åkte till skolan efteråt & gjorde två tavlor, en till Mikael & Emilia & en till Anna, från hela familjen. Kvällen bestod av matlagning (Spagetti Bolognese, dolmio) & matning av djuren. Kollade även på CSI. ovanligt va?

Tisdag: Har varit i skolan idag & haft två prov, först ansvarsfull alkoholhantering & sen svenska B muntligt, nationella. De gick bra på båda, vet att jag är godkänd på Muntliga i allafall. Åkte till stan efter skolan med josefine & sen vidare till björkmans för körlektion. Just nu sitter ja & suktar på några balklänningar, vill att någon ska sy till mig men nog om det. Måste plugga inför geometri provet imorgon & sen kolla på twilight på 3an klockan 9! funderar på lite dipp & grönsaker till de.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0