someone like you

bloggade aldrig igår men var iallafall i skolan & hade matte & sen åkte jag till stan. Träffade upp Elin vid 12 & gick för att köpa julklappar, fick med mig till alla ungarna iallafall & sen åt vi burgare på Etage, mums. Hittade dock inget till mamma & pappa så de får bli en tur till på stan någon annan dag!

idag har jag varit i skolan eller rättare sagt stelor, har haft öppen restaurang & lärarna lurade oss att en skribent från Nya Zeeland skulle komma & äta & jag skulle servera honom, tacka gud att han inte pratade engelska som dom skojade om, haha. Åkte hem efter, ungefär vid halv 5, har lagat mat & matat djuren, ska nog plugga lite körkort senare & sen är de criminal minds OCH imorgon kommer kanske mitt hjärta!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0