Grattis bror!

har haft en helt okej dag men rätt så upptagen dag. Spelade upp i skolan idag, eller jag sjöng ju som sagt, hade två spelningar, en på förmiddagen & en på eftermiddagen, gick skit bra faktiskt. Mamma hämtade mig efter skolan vid halv 3 så åkte vi hem & hämtade transporten med ved (min brors födelsedagspresent) & sen vidare hem till min bror. Var väl där till 6 någongång & sen drog vi oss hemåt, matade djuren & fixade en massa. Hade planer på att ta in hästarna men de va för halt, halkade förut också, lyckas alltid, speciellt när någon säger "halka inte" eller något liknande ofc. Just nu ligger ja i min säng, är hur trött som helst, har nyss kollat på dear john (som ja redan sett men den e så jäääävla bra) men snart ska ja väl sova, eller får se va ja hittar på.

Imorgon åker ja till stan & är med anna & elin men mer om det imorgon.

PUSS
bilder från "spelningarna" kommer nog, va ganska många & fotade där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0