something's got a hold on me

I torsdags blev det som sagt stan med min älskling, vi hämtade ut våra ringar som nu är graverade med "Linus 19/12-2010 & Lisa 19/12-2010" och sedan blev det lunch på etage. Köpte en klänning från mamma till lara & åkte med min syster till barnkalas ute i vall då lara fyllde 5 år, tog lite bilder med mammas kamera, ska se om ja kan sno åt mig dem senare någon gång.

Igår jobbade jag 13.00-18.30, och innan de åkte vi med mamma till hemse för lite små handel. min älskling hämtade mig vid halv 7 vid jobbet och så åkte vi hem för hembakt pizza. Hade lite mys på kvällen med bad i vgarn och grönsaker + dipp & film.

Idag började jag jobba vid 1 och min älskling åkte även hem idag, vid 3 ungefär. Jobbade till halv 7, åt grillat när jag kom hem, har målat halva stallet ikväll & just nu kollar ja på james bond film med pappa.

Imorgon ska ja jobba 10-16, bloggar när jag kommer hem!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0