You've got your ball, you've got your chain, tied to me tight tie me up again, who's got their claws in you my friend into your heart I'll beat again, sweet like candy to my soul, sweet you rock and sweet you roll. Lost for you I'm so lost for you.

har varit på jobbet idag, slutade vid 2 & gick på stan med min älskling & så gick vi till märtas & fikade. Lämnade av min älskling vid bussen för han skulle hem & sen så åkte jag hem. Har ätit pizza nu ikväll & just nu kollar ja på halv 8 hos mig. Är jätte sugen på att köpa nya kläder så får bli ett "dagens vill ha" med massa snygga kläder. Ska även lägga upp lite bilder där inlägget får heta "bilder som inte visats på bloggen förut" dock inget speciellt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0