jag är lite mer oktober än dig

gårdagen: åkte med fanny hem efter skolan, blev lite fotande & ridande.

Idag gick vi upp vid 5, dumma som vi är & red ut, puckon alltså. Åkte till skolan & hade någon lektion med skolprästen??? åkte hem till mig efter skolan & sen hem till rebecca för lite kvällsmat, de blev potatissallad & kotletter! mumma. Fixade oss & drack lite smått innan vi drog vidare för att lyssna på september som var riktigt grymt! träffade även lite bekanta ansikten där. Idag har ja även fått en fet knöl på mitt lår eftersom en viss FANNY LAGERGREN knuffade in mig i en as vass kant så imorgon vaknar ja väl med världens blåmärke. Körde nästan på en igelkott på vägen hem men tror den klarade sig, tror. Frös som fan på hemvägen & inte nog med de så var de 14 grader när ja kom ut i stugan.

Har lite skitbilder som kanske kommer upp imorgon.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0