you bright up my life

Fredag: Började dagen med skola, hade servering B & fick reda på att ja fick mvg i kursen! Kvällen spenderades med en massa mys med min älskling & ett halvt "grattande" till mitt mvg med pizza. Kollade lite smått tv med chips & dipp & hade de allmänt mysigt. Blev även översprungen av dumskalle till häst & de va inte lika roligt men de gick bra.

Igår: Vaknade vid 10 ungefär, åt frukost & såntdär. Hade en lugn dag & fick sedan besök av min bror & hans familj med firande av mamma för morsdag (en dag för tidigt) , grillade iallafall & hade kul. Kollade film (No strings attached) & hade mys på kvällen.

Idag: Vaknade 11 idag, åkte till stan vid 1 ungefär & firade både mormor & farmor på morsdag, gav även en present till mamma (filmen änglagård 3), kom hem vid 4 ungefär & lagade tacogratäng med min älskling. Sitter just nu och kollar big brother med min bebis.

CIAO!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0