I miss the lips that makes me fly

sitter i soffan brevid min dunderklump (världens bästa kisse) & kollar på body of proof. Har varit i skolan idag & haft lite matte, bland annat kommit fram till vad de är jag ska göra från & med nu! Åkte till stan med käraste Fanny & träffade upp Jossan för lunch & "möte" om projektarbetet på Etage. Åt fläskfilépasta!!!!! =) (dom som ätit den vet vad ja menar haha) Glömde såklart att betala för körlektionerna på björkmans så får väl ta det imorgon. Åkte till Dahrve vid 2 iallafall & hittade såklart min drömsadel, att sadlar ska va så dyra?! vet iallafall att jag SKA ha en globus clic. kollade även på begagnade men hittade faktiskt ingen ... :( Åkte hem vid halv 5, har gjort makaroner & köttbullar, matat djuren & kollat på tv. Snart blir det sängen, skönt.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0