they say

gårdagen var jag i skolan , slutade tidigare (känns som att jag alltid gör de nu för tiden) åkte till stan för möte på Etage med Hanna, ska jobba varje helg till julafton från & med sista helgen i november så ja skrammlar nog ihop lite pengar då! Hade myskväll med mig själv med morötter, dipp & cola & såg på criminal minds & sen sjunde himlen.

Idag vaknade jag helt kallsvettig med halsont & ont i huvudet, har blivit bättre under dagen men inte helt bra. Har bara tagit de lugnt idag i stort sett, vart en sväng i klinte med mamma & vart med bror min i klinte & handlat. Just nu kollar jag på film på 3an, får se vad resten av kvällen bjuder på.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0